vrijdag 2 augustus 2013

challenge GE-WE

hoi hoi
ik doe graag mee met de challenge op het blog van ge-we :)
ik zit mijn voetje hoog , onder de parasol in de tuin mijn blog een beetje bij te werken , te neuzen en te freubelen , tja moet toch wat als je niet kunt werken met je enkel :(  het levert wel mooie resultaten op haha

deze kaart heb ik een tijdje geleden gemaakt maar vind hem erg mooi om mee te doen met de challenge waarbij je bepaalde kleuren moest gebruiken , deze kleuren vind ik zelf heel erg mooi vandaar deze kaart























ik post mijn kaart :

http://ge-we-hobbychallenge.blogspot.nl/

2 opmerkingen:

  1. Zo kijk eens even Ellen je bent al ver gevorderd met het indelen van je blog, prachtig is die met die achtergrond. Doe het maar rustig aan met je voetje en hou hem maar lekker omhoog. Je kaartje is schitterend geworden, prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja met de hulp van dorothy zijn we een heel eind gekomen :-) en ik red me er nu aardig mee geloof ik , wel heel leuk dat iemand van mijn moeders leeftijd mij iets kan leren op de computer haha normaal is het andersom :P
      dank je wel voor je compliment , is grotendeels voor dorothy.
      ik zit idd met mijn voetje omhoog achter de pc binnen , buiten is het ruim 38 graden hier achter thuis dus niet te houden pfff.

      ik ben nu wel van alles aan het uitproberen ook erg leuk dat kan nu haha

      rustig aan , doe niet teveel en tot een volgende keer ik kom ook regelmatig even bij jou spieken


      gr ellen

      Verwijderen